Lifelong Learning 1/2020

Stáhnout celé číslo

Editorial

Stáhnout

Studie

 

Proč chápat celoživotní vzdělávání jako dobro pro celé lidstvo? Revize pohledu UNESCO za pomoci Komenského

Martin Kopecký

s. 9-24

 

Rozvoj spolupráce učitelů a asistentů pedagoga – akční výzkum

Bohdana Richterová, Hana Kubíčková

s. 25–55

 

Výuka s využitím ICT v mezinárodní perspektivě: Na cestě k moderní pedagogice

Jiří Zounek, Klára Záleská, Libor Juhaňák

s. 57–93

 

Diskuse

Výhody polovolného času v kontextu přeměny v antivolný čas u seniorů

Kamil Janiš ml.

s. 97–104

 

Stáhnout

Recenze

Krystoň, M. . Andragogické aspekty využívania voľného času.

Michal Koricina

s. 107–109

 

Stáhnout

Zpráva

UNIVERSITAS MODERNA - Pedagogicko-psychologické vzdelávanie na vysokej škole v retrospektíve a jeho perspektívy. 55 rokov pedagogického vzdelávania na Slovenskej poľnohospodárskej univerzite v Nitre.

Tímea Šeben Zaťková

s. 113–117

 

Stáhnout