Lifelong Learn. 2020, 10, 355-360
https://doi.org/10.11118/lifele20201003355
Digitální kompetence v transdisciplinárním nahlédnutí: mezi filosofií, sociologií, pedagogikou a informační vědou
References
1. 2016). Finální antropický princip ve filosofii, pedagogice a informační vědě. ProInflow: Časopis pro informační vědy, 8 (1), 103–116.
< , M. (https://doi.org/10.5817/ProIn2016-1-6>
2. 2019a). Analýza některých přístupů k autonomii učení v perspektivě moderních edukačních technologií: setkání pedagogiky a andragogiky? Paidagogos, 14 (2), 5–34.
, M. (
3. Černý, M. (2019b). Digitální kompetence v transdisciplinárním nahlédnutí: mezi filosofií, sociologií, pedagogikou a informační vědou. Brno: Masarykova univerzita.
4. 2019c). Slavík, J., Janík, T., Najvar, P., & Knecht, P. (2017). Transdisciplinární didaktika: o učitelském sdílení znalostí a zvyšování kvality výuky napříč obory. Pedagogická orientace, 29 (3), 366–373.
, M. (
5. Pedagogická orientace, 29 (3), 374–381.
, J., Janík, T., & Najvar, P. (2019) K recenzi Transdiciplinární didaktiky – slovo autorů.
6. Slavík, J., Janík, T., Najvar, P., & Knecht, P. (2017). Transdisciplinární didaktika: o učitelském sdílení znalostí a zvyšování kvality výuky napříč obory. Brno: Masarykova univerzita.