Lifelong Learn. 2020, 10, 355-360

https://doi.org/10.11118/lifele20201003355

Digitální kompetence v transdisciplinárním nahlédnutí: mezi filosofií, sociologií, pedagogikou a informační vědou

Petr Novotný, Miroslava Dvořáková

Masarykova univerzita, Filozofická fakulta, Ústav pedagogických věd, Arna Nováka 1, 602 00, Brno, Česká republika

References

1. Černý, M. (2016). Finální antropický princip ve filosofii, pedagogice a informační vědě. ProInflow: Časopis pro informační vědy, 8 (1), 103–116. <https://doi.org/10.5817/ProIn2016-1-6>
2. Černý, M. (2019a). Analýza některých přístupů k autonomii učení v perspektivě moderních edukačních technologií: setkání pedagogiky a andragogiky? Paidagogos, 14 (2), 5–34.
3. Černý, M. (2019b). Digitální kompetence v transdisciplinárním nahlédnutí: mezi filosofií, sociologií, pedagogikou a informační vědou. Brno: Masarykova univerzita.
4. Černý, M. (2019c). Slavík, J., Janík, T., Najvar, P., & Knecht, P. (2017). Transdisciplinární didaktika: o učitelském sdílení znalostí a zvyšování kvality výuky napříč obory. Pedagogická orientace, 29 (3), 366–373.
5. Slavík, J., Janík, T., & Najvar, P. (2019) K recenzi Transdiciplinární didaktiky – slovo autorů. Pedagogická orientace, 29 (3), 374–381.
6. Slavík, J., Janík, T., Najvar, P., & Knecht, P. (2017). Transdisciplinární didaktika: o učitelském sdílení znalostí a zvyšování kvality výuky napříč obory. Brno: Masarykova univerzita.
front cover

ISSN 1804-526X (Print) ISSN 1805-8868 (Online)

Archive