Lifelong Learn. 2015, 5, 75-94

https://doi.org/10.11118/lifele2015050375

Student Participation in Communication as a Product of Teacher—Student Interaction

Klára Šeďová, Zuzana Šalamounová

Masarykova univerzita, Filozofická fakulta, Ústav pedagogických věd, A. Nováka 1, 602 00 Brno, Czech Republic

Received March 28, 2015
Accepted June 24, 2015

Crossref Cited-by Linking

  • Provázková Stolinská Dominika: Vývoj poznatkové báze kognitivn\u011b-komunika\u010dního paradigmatu u\u010ditele primární \u0161koly. mag 2024, 11, 9. <https://doi.org/10.5507/3t8bmx74>
  • Majcík Martin: Postupy používané učiteli ve vztahu k žákovské chybě při interakci s celou třídou. PedOr 2018, 28, 472. <https://doi.org/10.5817/PedOr2018-3-472>
Crossref Cited-by Linking logo