Lifelong Learn. 2018, 8, 8-34

https://doi.org/10.11118/lifele201808028

Benefits of Social Sciences Courses at Technical University As a Quality of Teaching

Jaroslav Lindr

Vysoké učení technické v Brně, Fakulta stavební, Ústav společenských věd, Veveří 331/95, 602 00 Brno, Czech Republic

Received April 18, 2018
Accepted June 29, 2018

References

1. HELMKE, A. (2003). Unterrichtsqualität erfassen, bewerten, verbessern. Seelze: Kallmeyersche Verlagsbuchhandlung.
2. HELMKE, A. (2008). Qualität im Unterricht der Sekundarstufe. Dostupné na http://www.heuber.de/sixcms/media.php/36/sympl_4_qualitaet.pdf.
3. HORKÁ, H. (2008). Hodnotová dimenze učitelského vzdělávání. In FRANIOK, P., & KNOTOVÁ, D. Učitel a žák v současné škole (s. 11-19). Brno: ČPdS.
4. KOŽUCHOVÁ, M. (2009). Kurikulum technických vzdelávacích predmetov v Štátnom programe výchovy a vzdelávania v SR. In JANÍK, T., ET AL. K perspektivám školního vzdělávání (s. 135-150). Brno: Paido.
5. MAŇÁK, J., ET AL. (2008). Kurikulum v současné škole. Brno: Paido.
6. MAŇÁK, J. (2009). Vzdělávání ve společnosti vědění. In JANÍK, T., ET AL. K perspektivám školního vzdělávání (s. 11-20). Brno: Paido.
7. MEYER, H. (2004). Was ist guter Unterricht? Berlin: Cornelsen Verlag Scriptor. MICHEK, S. (2009). Možné výzkumné strategie při hledání vazeb mezi autoevaluací a kolegiální evaluací škol. In FUGLÍK, V. Kvalita vzdělávání v reflexi pedagogických teorií a výzkumů (s. 1-11). Praha: Pierot.
8. POL, M. (2009). Škola v proměnách. Brno: Masarykova univerzita.
9. PÖSCHL, R. (2011a). Postoje žáků ke škole. In Cesta ke kvalite [online]. Dostupné na http://www.nuov.cz/ae.
10. PÖSCHL, R. (2011 b). Postoje žáků ke škole. Praha: Nuov. Dostupné na http://www.nuov.cz/uploads/AE/evaluacni_nastroje/25_Postoje_zaku_ke_skole.pdf.
11. RANDÁK, M. (2009). Konektivismus - pedagogicke paradigma pro digitální věk. In FUGLÍK, V. Kvalita vzdělávání v reflexi pedagogických teorií a výzkumů (s. 1-12). Praha: Pierot.
12. RÝDL, K., ET AL. (1998). Sebehodnocení školy. Jak hodnotit kvalitu školy. Praha: Strom.
13. RÝDL, K. (2003). Inovace školských systemů. Praha: ISV.
14. SEMRÁD, J. (2009). Tvořivost jako sociálně pedagogický problém. In JANÍK, T., ET AL. K perspektivám školního vzdělávání (s. 51-59). Brno: Paido.
15. SKALKOVÁ, J. (2008). Rozvíjení hodnotové orientace techniků jako budoucích učitelů. In FRANIOK, P., & KNOTOVÁ, D. Učitel a žák v současné škole (s. 140-144). Brno: ČPdS.
16. ŠAMALÍKOVÁ, S., ET AL. (2010). Monitoring, evaluace, assessment: vymezení pojmů. In JANÍK, T. & KNECHT, P., ET AL. Nástroje pro monitoring a evaluaci kvality výluky a kurikula (s. 43-52). Brno: Paido.
17. ZLATNÍČEK, P., ET AL. (2010). Kvalita ve vzdělávání: vymezení a systematizace pojmů. In JANÍK, T., & KNECHT, P., ET AL. Nástroje pro monitoring a evaluaci kvality výuky a kurikula (s. 13-32). Brno: Paido.
18. Zpráva Irdac (1998). Kvalita vzdělání - odpověď na výzvy budoucnosti. Praha: ÚIV.
front cover

ISSN 1804-526X (Print) ISSN 1805-8868 (Online)

Archive