Lifelong Learn. 2018, 8, 35-48

https://doi.org/10.11118/lifele2018080235

The Influence of the Established Links between University Courses on the Quality of Teaching

Jiří Rybička, Petra Čačková

Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta, Ústav informatiky, Zemědělská 1, 613 00 Brno, Czech Republic

Received May 3, 2018
Accepted August 8, 2018

References

1. Algoritmizace [online]. (2018). Dostupné na http://ects-prog.mendelu.cz/cz/plan8593/predmet104728.
2. BLAYLOCK, A., & LACEWELL, S. K. (2008). Assessing Prerequisites as a Measure of Success in a Principles of Finance Course. Academy of Educational Leadership Journal, 12(1), 51-62.
3. BROOKSHIRE, R. G., & PALOCSAY, S. W. (2005). Factors Contributing to the Success of Undergraduate Business Students in Management Science Courses. Decision Sciences Journal of Innovative Education, 3(1), 99-108. <https://doi.org/10.1111/j.1540-4609.2005.00054.x>
4. DIDIA, D., & HASNAT, B. (1998). The Determinants of Performance in Finance Courses. Financial Practice and Education, 8(1), 102-107.
5. D'SOUZA, K., & MAHESHWARI, S. K. (2010). Factors Influencing Student Performance in the Introductory Management Science Course. Academy of Educational Leadership Journal, 14(3), 99-119.
6. MAHESHWARI, S. K. (2010). Factors Influencing Student Performance in the Introductory Management Science Course. Academy of Educational Leadership Journal, 14(3), 99-119.
7. CHRÁSKA, M. (2007). Metody pedagogického výzkumu. Praha: Grada.
8. Plnění základních údajů předmětu (2018). Dostupné na https://is.muni.cz/napoveda/predmety/zakl_udaje.
9. Pravidla pro sestavování studijního plánu v navazujícím magisterském studijním programu Veřejná správa v oboru Veřejná správa pro akademický rok 2017/2018 (pro studenty zapsané ke studiu do 1. semestru v ak. roce 2014/2015 a později) (2018). Dostupné na https://www.law.muni.cz/dokumenty/39120.
10. Programovací techniky (2018). Dostupné na http://ects-prog.mendelu.cz/cz/plan8593/predmet1090.
11. Shapiro-Wilk Test Calculator (2018). Statistics Kingdom [cit. 2018-07-23]. Dostupné na http://www.statskingdom.com/320ShapiroWilk.html.
12. ŠEDÁ, J., & TYLLICH, M. (2017). Systemový integrátor - studijní systém. Oficiální dokumentace k UIS MENDELU, sv. 13, verze 2.34. Dostupné na http://is.mendelu.cz/dok_server/slozka.pl?id=14211;zobraz=0;typ=nazev;on=1.
13. Jan Amos Komenský (2018). Wikipedia [online]. Dostupné na https://cs.wikipedia.org/wiki/Jan_Amos_Komenský.
14. YOUSEF, D. A. (2017). Factors Influencing Academic Performance in Quantitative Courses among Undergraduate Business Students of a Public Higher Education Institution. Journal of International Education in Business, 10(1), 12-30. DOI: 10.1108/JIEB-07-2016-0016. <https://doi.org/10.1108/JIEB-07-2016-0016>
front cover

ISSN 1804-526X (Print) ISSN 1805-8868 (Online)

Archive