Lifelong Learn. 2018, 8, 49-73
https://doi.org/10.11118/lifele2018080249
Theory and Practice of Quality Management in Lifelong Learning at a Public University
References
1. ADAMEC, P., & HAŠKOVÁ, B. (2010). Masarykova univerzita - celoživotní vzdělávání = Masaryk University - lifelong learning. Brno: Masarykova univerzita.
2. BENEŠ, M. (2008). Andragogika. Praha: Grada.
3. BEZDĚKOVÁ, K., ET AL. (2012). Kvalita dalšího vzdělávání. Návrh systému ratingu vzdělávacích institucí. Dostupné na http://www.nuv.cz/koncept/rating.
4. EFQM. Evropská nadace pro kvalitativní management [European Foundation for Quality Management]. Dostupné na http://www.efqm.org/the-efqm-excellence-model.
5. EHEA. Evropský prostor vysokoškolského vzdělávání [The European Higher Education Area]. Dostupné na http://www.ehea.info.
6. ENQA. Evropská asociace pro zajišťování kvality ve vysokém školství [The European Association for Quality Assurance in Higher Education]. Dostupné na http://www.enqa.eu.
7. ESG (2015). Standardy a směrnice pro zajišťování kvality v evropském prostoru vysokého školství [Standards and Guidelines for Quality Assurance in the European Higher Education Area]. Brussels, Belgium. Dostupné na https://www.eurashe.eu/library/esg_2015-pdf.
8. ESU. Evropská studentská unie [The European Students' Union]. Dostupné na https://www.esu-online.org.
9. EUA. Evropská asociace univerzit [The European University Association]. Dostupné na http://www.eua.be.
10. EURASHE. Evropská asociace institucí terciárního vzdělávání [The European Association of Institutions in Higher Education]. Dostupné na https://www.eurashe.eu.
11. JANÍČEK, L. (2010). Řízení kvality ve vzdělávání. Případové studie MBA, MPA, LLM a MSc, projekt Interface OP VK. Brno: Masarykova univerzita, Vysoké učení technické v Brně.
12. LANGER, T. (2011). Problematika kvality v dalším vzdělávání. Dostupné na www.cvlk.cz/filemanager/files/file.php?file=863.
13. MALACH, J. (2001). Ukazatelé kvality dalšího vzdělávání učitelů na vysoké škole. E-pedagogium, 1 (1,2). Dostupné na epedagog.upol.cz/eped1.2001/Casopis.pdf.
14. MALACH, J. (2003). Systémy vzdělávání dospělých. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta.
15. MORKES, F. (2001). Řízení kvality ve vzdělávání v historickém kontextu. E-pedagogium, 1(1,2). Dostupné na epedagog.upol.cz/eped1.2001/Casopis.pdf.
16. MUŽÍK, J. (2012). Profesní vzdělávání dospělých. Praha: Wolters Kluwer Česká republika.
17. Národní program rozvoje vzdělávání v České republice: bílá kniha (2001). Praha: Tauris.
18. NSK. Národní soustava kvalifikací (2018). Dostupné na http://www.narodnikvalifikace.cz/.
19. PALÁN, Z., & LANGER, T. (2008). Základy andragogiky. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského.
20. Pravidla systému zajišťování kvality vzdělávací, tvůrčí a s nimi souvisejících činností a vnitřního hodnocení kvality vzdělávací, tvůrčí a s nimi souvisejících činností na vysoke škole (2017).
21. PRŮCHA, J., & VETEŠKA, J. (2012). Andragogický slovník. Praha: Grada.
22. PRŮCHA, J., MAREŠ, J., & WALTEROVÁ, E. (2003). Pedagogický slovník. Praha: Portál.
23. Průvodce dalším vzděláváním v kontextu aktivit Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy (2010). Praha: MŠMT. Dostupné na http://www.msmt.cz/vzdelavani/dalsi-vzdelavani/pruvodce-dalsim-vzdelavanim.
24. RÝDL, K. (2001). Přístupy ke kvalite v oblasti výchovy a školy. E-pedagogium, 1(1,2). Dostupné na epedagog.upol.cz/eped1.2001/Casopis.pdf.
25. Řád celoživotního vzdělávání vysoké školy. (2017).
26. Řád vzdělávání v programech mezinárodně uznávaného kursu. (2017). Brno: Masarykova univerzita, Právnická fakulta. Dostupné na https://is.muni.cz/do/rect/AS/zapisy/67879361/Priloha_c._3_Rad_vzdelavani_v_programech_mezinarodne_ uznavaneho_kurzu_PrF_MU.pdf.
27. Směrnice rektora vysoké školy. (2006).
28. STARÝ, K. (2009). Kvalita a efektivita ve vzdělávání. In PRŮCHA, J. (Ed.), Pedagogická encyklopedie (s. 571-575). Praha: Portál.
29. ŠERÁK, M., & DVOŘÁKOVÁ, M. (2009). Kapitoly z teorie a praxe vzdělávání dospělých. Praha: Česká zemědělská univerzita, Institut vzdělávání a poradenství.
30. ŠŤASTNÁ, V. (2012). Kvalita v Evropském prostoru vysokoškolského vzdělávání - systém zajišťování kvality a pěstování kvality ("quality culture"). In JEŽKOVÁ, V. (Ed.), 20. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu (s. 597-606). Praha: Univerzita Karlova v Praze.
31. ŠVECOVÁ, L. (2016). Kvalita na vysokých školách z pohledu novely vysokoškolského zákona. Dostupné na https://www.muvs.cvut.cz/wp-content/uploads/2016/07/20160718110637.pdf.
32. UNESCO (2010). Belém Framework for Action. Hamburg: UIL. Dostupné na http://unesdoc.unesco.org/images/0018/001877/187789m.pdf.
33. VAŠTATKOVÁ, J. (2009). Autoevaluace škol. In PRŮCHA, J. (Ed.), Pedagogická encyklopedie (s. 582-586). Praha: Portál.
34. VIRON DE, F. (Ed) (2014). Bridges between Research and Practice in University Lifelong Learning: Policy Report and Recommendations. Barcelona: EUCEN. Dostupné na https://eucenstudies.eucen.eu/archives/papers/.
35. Vnitřní hodnocení programů CŽV na vysoké škole - evaluace pilotního projektu. (2014).
36. Výroční zpráva vysoké školy za rok 2016. (2017).
37. Zajištění kvality výuky v programech a kurzech Univerzity třetího věku. (2014). Brno: AU3V ČR. Dostupné na http://www.au3v.org/zprava-o-kvaluite-1.
38. Zákon č. 111/1998 Sb. o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů (vysokoškolský zákon). Dostupné na http://www.msmt.cz/vzdelavani/vysoke-skolstvi/legislativa.
39. Závěrečná zpráva interního rozvojového projektu - Rozvoj systému zajišťování a hodnocení kvality na vysoké školy (2015).
40. 2004). Současné možnosti a výhledy v oblasti celoživotního vzdělávání na vysokých školách v ČR. AULA, 12(2), 18-22.
, H., ŠEBKOVÁ, H., & PRŮCHA, J. (