Lifelong Learn. 2019, 9, 23-38
https://doi.org/10.11118/lifele20190902023
Changes in Motivation Factors in Language Education of Senior Learners
References
1. HARMER, J. (2009). How to teach English. Harlow: Pearson Longman.
2. HATÁR, C., & GROFČÍKOVÁ, S. (2016). Foreign language education of seniors. Journal of Language and Cultural Education, 4(1), 110-118.
<https://doi.org/10.1515/jolace-2016-0009>
3. HOMOLOVÁ, E. (2018). Jazyková edukácia seniorov. Banská Bystrica. Belianum.
4. KRYSTOŇ, M., & KARIKOVÁ, S. (2015). Vzdelávanie seniorov. Banská Bystrica: Belianum.
5. MAREŠ, J. (1998). Styly učení žáků a studentů. Praha: Portál.
6. PÁLENÍK, V. (2014). Strieborná ekonomika - potenciál na Slovensku. Bratislava: EÚSAV.
7. Spoločný európsky referenčný rámec pre jazyky (2017). Dostupne z: https://www.statpedu.sk.
<https://doi.org/10.1207/s15326985ep2804_6>
8. ŠPATENKOVÁ, N., & SMÉKALOVÁ, L. (2015). Edukace seniorů. Praha: Grada.
9. TUREK, I. (2014). Didaktika. Praha: Wolters Kluwer.
10. VAŠAŠOVÁ, Z. ET AL. (2016). Psychológia učenia dospelých. Banská Bystrica: Belianum.