Lifelong Learn. 2021, 11, 105-115

https://doi.org/10.11118/lifele20211101105

Věda a matení žánrů: analýza jedné recenze

Radim Šíp1,2

1Masarykova Univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra sociální pedagogiky, Poříčí 538/31, 603 00 Brno, Česká republika
2Univerzita Tomáše Bati, Fakulta humanitních studií, Centrum výzkumu, Štefánikova 5670, 760 01 Zlín, Česká republika

References

1. Berger, P. L., & Luckmann, T. (1999). Sociální konstrukce reality: pojednání o sociologii vědění. Brno: Centrum pro studium demokracie a kultury.
2. Boud, D. et al. (1985). Reflection: Turning Experience into Learning. London: Kogan Page.
3. Brookfield, S. D. (1986). Understanding and Facilitating Adult Learning: A comprehensive analysis of principles and effective practice. Milton Keynes: Open University Press.
4. Carretero, S., Vuorikari, R., & Punie, Y. (2017). The Digital Competence Framework for Citizens. Publications Office of the European Union.
5. Černý, M. (2019). Digitální kompetence v transdisciplinárním nahlédnutí: mezi filosofií, sociologií, pedagogikou a informační vědou. Brno: Masarykova univerzita. Staženo [2021-01-31]. Dostupné z: https://munispace.muni.cz/library/catalog/view/1272/3705/1589-1/0#preview.
6. Janssen, J., & Stoyanov, S. (2012). Online Consultation on Experts’ Views on Digital Competence. Seville: JRC-IPTS. Staženo [2021-01-31]. Dostupné z: https://publications.jrc.ec.europa.eu/repository/bitstream/JRC73694/final%20online%20consultation%20report%20and%20cover.pdf.
7. Knowles, M. S., Holton, E. F., & Swanson R. A. (2005). The Adult Learner: The Definitive Classic in Adult Education and Human Resource Development. Amsterdam – Boston – Tokio: Elsevier.
8. Novotný, P., & Dvořáková, M. (2020). Digitální kompetence v transdisciplinárním nahlédnutí: mezi filosofií, sociologií, pedagogikou a informační vědou. Lifelong Learning – celoživotní vzdělávání, 10(3), 355–360. Staženo [2021-01-31]. Dostupné z: https://lifelonglearning.mendelu.cz/media/pdf/LLL_20201003355.pdf. <https://doi.org/10.11118/lifele20201003355>
9. Potter, J., & Wetherell, M. (1995). Discourse analysis. In Smith, J. A., Harré, R., & Langenhove, (Eds.), Rethinking Methods in Psychology (s. 80–92). London: Sage.
10. Tennant, M. (1988). Psychology and Adult Learning. London: Routledge.
11. Thompson, J. B. (1990). Ideology and Modern Culture: Critical Social Theory in the Ara of Mass Communication. Stanford: Stanford University Press.
12. Van Dijk, T. A. (1998). Ideology: A Multidisciplinary Approach. London: Thousand Oaks & New Delhi: Sage.
front cover

ISSN 1804-526X (Print) ISSN 1805-8868 (Online)

Archive