Lifelong Learn. 2015, 5, 201-220

https://doi.org/10.11118/lifele20150502201

Elements of Cooperation and Competition in Teaching as Perceived by Secondary School Teachers

Lucie Formanová1, Lenka Gernešová2, Elen Číková3, Ondřej Šťastník4, Veronika Makovcová5, Lucie Zlámalová6

1Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta, Ústav účetnictví a daní, Zemědělská 1, 613 00 Brno, Czech Republic
2Mendelova univerzita v Brně, Lesnická a dřevařská fakulta, Ústav inženýrských staveb, tvorby a ochrany krajiny, Zemědělská 1, 613 00 Brno, Czech Republic
3Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta, Ústav managementu, Zemědělská 1, 613 00 Brno, Czech Republic
4Mendelova univerzita v Brně, Agronomická fakulta, Ústav výživy zvířat a pícninářství, Zemědělská 1, 613 00 Brno, Czech Republic
5Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání, Zemědělská 1, 613 00 Brno, Czech Republic
6Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání, Oddělení sociálních věd, Zemědělská 5, 613 00 Brno, Czech Republic

Received March 26, 2015
Accepted July 20, 2015

Individual author index pages


Other articles of these authors

No other articles by these authors.

front cover

ISSN 1804-526X (Print) ISSN 1805-8868 (Online)

Archive