Lifelong Learn. 2015, 5, 201-220
https://doi.org/10.11118/lifele20150502201
Elements of Cooperation and Competition in Teaching as Perceived by Secondary School Teachers
Lucie Formanová1,
Lenka Gernešová2,
Elen Číková3,
Ondřej Šťastník4,
Veronika Makovcová5,
Lucie Zlámalová6
1Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta, Ústav účetnictví a daní, Zemědělská 1, 613 00 Brno, Czech Republic
2Mendelova univerzita v Brně, Lesnická a dřevařská fakulta, Ústav inženýrských staveb, tvorby a ochrany krajiny, Zemědělská 1, 613 00 Brno, Czech Republic
3Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta, Ústav managementu, Zemědělská 1, 613 00 Brno, Czech Republic
4Mendelova univerzita v Brně, Agronomická fakulta, Ústav výživy zvířat a pícninářství, Zemědělská 1, 613 00 Brno, Czech Republic
5Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání, Zemědělská 1, 613 00 Brno, Czech Republic
6Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání, Oddělení sociálních věd, Zemědělská 5, 613 00 Brno, Czech Republic
Received March 26, 2015
Accepted July 20, 2015
Individual author index pages
Other articles of these authors
No other articles by these authors.